woensdag 25 maart 2009

Belofte maakt schuld

Het streelde wel degelijk mijn ijdelheid, wanneer mensen mij het afgelopen anderhalf jaar kwamen vragen wanneer ik deze blog terug zou heropstarten (al kan het ook goed zijn dat dat telkens louter een beleefdheidsvraagje betrof om een gĂȘnante stilte te doorbreken bij gebrek aan interessant gespreksonderwerp). Maar toch. Ik antwoordde dan steeds dat ik dit blog nieuw leven zou inblazen van zodra ik in het seizoen 2009 de eerste overwinning boekte. En daar ik mijn ambities wat dat betreft serieus had teruggeschroefd, was ik er vrijwel zeker van het gezaag en de blog-‘verplichting’ een tijdje te kunnen uitstellen. Quod non. Op zondag 1 maart had ik al prijs, de eerste dan nog, met excuses voor de flauwe woordspeling, in Ville Pommeroeul. Later misschien meer daarover in een wervelend verslag, alsook waarom ik dit jaar meer dan normaliter zou kunnen worden verondersteld zal gaan koersen in Henegouwen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Arie, een late reactie wellicht. Ik ontdek NU pas dat je werkelijk weer met jouw blog bent begonnen. Och ik word een dagje ouder, daar zal dat wel aan liggen. Geloof me ik heb weer genoten van jouw manier van schrijven. Enne....ik ben benieuwd waarom je meer in Henegouwen gaat koersen...!!
Groetjes,
Monique