vrijdag 17 april 2009

Geen koers dit weekend


De vraag is niet of, alleen wanneer.

Ik heb het weer zitten, het is elk voorjaar hetzelfde liedje. Wanneer de vorm enig niveau haalt, word ik terug tegen de draad gekieperd met een soort griep. Mijn keel voelt dan aan als schuurpapier, mijn amandelen zwellen, ik lig te beven als een rietje in mijn bed, mijn longen voelen aan alsof ik een pakje Richmond filter heb opgesmoord. Een vod ben ik. M aar bovenal is er op een dergelijk moment iets aan de hand met mijn benen: die tintelen en doen pijn alsof ik de Mont Ventoux heb opgefietst met op een 53/12.

Ik vraag mij af: ben ik de enige die dat elk jaar moet doormaken, en vanwaar toch die pijn in de benen?

2 opmerkingen:

Monique zei

Arie om te beginnen: van harte beterschap!! Kan het misschien ook een allergie zijn? ....nee niet voor het koersen.

Arie De Moor zei

Bedankt voor de support, Monique!
Er is nog niet veel beterschap.
En met zo'n weer word ik hier gek van dat binnen zitten.